Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

The Strangers (2008)

Director: Bryan Bertino
Release Date21 August 2008 (Greece)
Genre: Thriller| Horror
Cast: Scott Speedman, Liv Tyler, Gemma Ward
Site: Imdb

Johnny F Rating: 5.8/10 γιατί προσπαθεί αλλά δεν τα καταφέρνει...


V@$!@ Rating: 5/10 όντως δε λέει πολλά ως θρίλερ, αλλά εμείς ρίξαμε πολύ γέλιο όταν την είδαμε.

Τοκ τοκ
-Ποιος;
-Εγώ... Έχω και μαχαίρι.. Άνοιξε μου..


Περίληψη: 
Τρεις άγνωστοι ασκούν ψυχολογική βία σε ζευγάρι που διανυκτερεύει σε απομονωμένο εξοχικό. Κι ύστερα βγάζουν τα μαχαίρια..

Johnny F Review:
Μέτρια. Έχω βαρεθεί να βλέπω θρίλερ, που να μην μπορούν να αιτιολογήσουν το είδος τους.. Μα συγνώμη.. Γιατί να λές πως είσαι θρίλερ; Και δεν μιλάω για τα θρίλερ που είναι γεμάτα αίματα, κόβουν χέρια, πόδια, κεφάλια και λοιπά.. Αυτά είτε θα σε κάνουν να γελάς, είτε να αηδιάζεις. Να τρομάξεις αποκλείεται... Μιλάω για τα ψυχολογικά θρίλερ, που έχουν έντονο το άγχος, το μυστήριο, το..., πως το λένε, "δεν ξέρω που πατάω και που βρίσκομαι", "δεν ξέρω τι μου ξημερώνει", "φοβάμαι να γυρίσω πλευρό στον ύπνο μου". Τέτοια φάση.. Δυστυχώς, ούτε που θυμάμαι ποιο ήταν το τελευταίο "καλό" θρίλερ που είδα και άμα κάτσω να τα απαριθμήσω παίζει να τελειώσω πριν τελειώσουν τα δάχτυλα των χεριών μου. Η συγκεκριμένη ταινία, κάτι προσπαθεί να κάνει, κάτι πάει να βγάλει, αλλά... δεν το πολύ κατάφερε... Προσπάθησα να την φτιάξω όσο μπορώ και εγώ. Σε Surround την είχα, σκοτάδια έξω.. Τι άλλο να κάνω; Δεν με άγγιξε.. Καλούλα, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Άμα έχετε όρεξη χαζέψτε την αλλά μην περιμένετε ότι θα αφήσει εποχή...

Με λίγα λόγια:
  • Μέρος που θα την έβλεπα: Σπίτι
  • Τι ώρα θα την έβλεπα: Νύχτα
  • Με ποιους θα το έβλεπα: Μόνος..
  • Τι πρέπει να έχω μαζί μου: Τίποτα το ιδιαίτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: