Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Old School (2003)

Director: Todd Phillips
Release Date: 21 February 2003 (USA)
Genre: Comedy
Cast: Luke Wilson, Will Ferrell, Vince Vaughn, Ellen Pompeo
Site: Imdb


Johnny F Rating: 6/10 γιατί δεν είχε τόσο γέλιο όσο περίμενα...

Κολλέγια, αδελφότητες, πάρτυ.... Μία κλασσική και μονότονη μέρα σε ένα πανεπιστήμιο της Αμερικής..


Περίληψη:
Ο Φρανκ, ο Μιτς και ο Μπίνι παλιοί συμμαθητές ζουν μία καθώς πρέπει ζωή με τις οικογένειές τους. Νοσταλγώντας τις ανέμελες μέρες του σχολείου, αποφασίζουν να διοργανώσουν ένα ξέφρενο πάρτυ και να ιδρύσουν μία αδελφότητα! Τα πράγματα όμως ξεφεύγουν από τον έλεγχο και αγριεύουν πέρα από τα όρια της λογικής!

Johnny F Review:
"Θέλω να γίνω American Pie στην θέση του American Pie"... κάτι τέτοιο μου θύμισε να σας πω την αλήθεια.. Είναι από τις λίγες φορές που ο βαθμός μου δεν συμβαδίζει με το Ιmdb. Ε.. όχι δεν είναι για 7 το έργο. Δυστυχώς, υπάρχει ένα ολόκληρο έπος πάνω σε αυτού του είδους τις ταινίες και αυτό δεν είναι άλλο από το American Pie.. Δεν μπορέσε να το φτάσει ούτε σε χαβαλέ, ούτε σε ατάκες, ούτε σε αστεία. Ίσως να μην είναι σωστό να την κρίνω με κύριο γνώμονα άλλη ταινία, αλλά αυτη μου έρχεται στο μυαλό όταν βλέπω τέτοιες ταινίες. Το cast είναι αρκετά καλό με αποκορύφωμα την εμφάνιση του γνωστού και μη εξαιρετέου Seann William Scott. Anyway, παρόλ' αυτά η ταίνια χαζεύεται, ένα απογευματάκι με την παρέα από το σχολείο... 

Με λίγα λόγια:
  • Μέρος που θα την έβλεπα: Σπίτι.
  • Τι ώρα θα την έβλεπα: Απογευματάκι
  • Με ποιους θα το έβλεπα: Σίγουρα με παρέα. 
  • Τι πρέπει να έχω μαζί μου: Μνήμες από το σχολείο ή από την σχολή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: