Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Knocked Up (2007)

Director: Judd Apatow
Release Date: 16 August 2007
Genre: Comedy | Romance
Cast: Seth Rogen, Katherine Heigl, Paul Rudd, Jonah Hill
Site: Imdb

showmeTITS Rating: 8,5/10 όχι τόσο γιατί με χάλασε κάτι στη συγκεκριμένη ταινία, όσο γιατί υπάρχουν και ακόμα πιο αστείες στο συγκεκριμένο τομέα

 You look like a cholo dressed up for Easter.


Περίληψη:
Το τελευταίο πράγμα που περίμενε ο Μπεν Στόουν ήταν ότι το one night stand που έκανε θα κατέληγε σε μια εγκυμοσύνη. Σε μια κατάσταση δηλαδή για την οποία δεν ήταν καθόλου έτοιμος, μιας και ο ίδιος αποτελεί το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτού που λέμε "αιώνια εφηβεία".
  
showmeTITS Review:
Μια απο τις καλύτερες κωμωδίες που έχω δει, την έχω κατατάξει στη νέα γενιά της συγκεκριμένης κατηγορίας ταινιών. Άφθονο γέλιο, καφρίλα ως εκεί που δεν πάει και, αν τύχει και είσαι και λίγο συναισθηματικούλης, θα συγκινηθείς και λίγο με τα της εγκυμοσύνης (ναι, το παραδέχομαι, θέλω και εγώ να αφήσω έγκυο την Katherine Heigl στην επόμενή μου ζωή κι ας είμαι σαν τον Seth Rogen). Αν τη δείτε με την κοπέλα σας και ξινίσει τη μούρη της, τότε είναι μια καλή ευκαιρία να τη χωρίσετε, να βρείτε άλλη γκόμενα, ελευθέρων ηθών, και να κρατήσετε την πρώτη ως καβάτζα. Αν διασκεδάσει, τότε μπορείτε να πέσετε στα 4 και να κάνετε πρόταση γάμου με doritos στο χέρι αντί για μονόπετρο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: