Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Neighbor (2009)

Director:Robert A. Masciantonio
Release Date: N/A
Genre: Horror | Thriller
Cast: America Olivo, Christian Campbell, Lauren Rooney
Site: Imdb


Johnny F Rating: 1/10 γιατί είναι επιεικά απαίσιο..



Ένα έργο που όχι απλά δεν αξίζει να το δεις, αλλά ούτε καν να το αναφέρεις...


Περίληψη:
Ενα μυστηριώδες κορίτσι φτάνει σε μια γειτονιά και αρχίζει να τρομοκρατεί την πόλη. Αρχίζει τις διαρρήξεις σε σπίτια και βασανίζει τους κατοίκους.
Οι κάτοικοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι δεν είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας....


Johnny F Review:
Αλήθεια μην την δείτε.. Αλήθεια σας το λέω.. Δεν έχει κανένα νόημα. Απλά θα χάσετε 90 λεπτά από την ζωή σας. Με όλη την σημασία της λέξης "χάσετε". Η ταινία είναι απλά ανούσια, δίχως σενάριο, δίχως εφέ, δίχως τίποτα... Τα πιο ψεύτικα βασανιστήρια που έχω δει με τον τύπο να έχει φάει 7 τρυπήματα από πριόνι και να έχει ακόμα τις αισθήσεις του.. Το έργο είναι μία σαχλαμάρα και μισή και σίγουρα δεν προτείνεται..

ΥΓ: Μην ξεγελαστείτε από το trailer...


Με λίγα λόγια:
  • Μέρος που θα την έβλεπα: Πουθενά.
  • Τι ώρα θα την έβλεπα: Ποτέ.
  • Με ποιους θα το έβλεπα: Μόνος μου δεν μου φταίει κανείς.
  • Τι πρέπει να έχω μαζί μου: Πολύ Βαρεμάρα και υπομονή.




Δεν υπάρχουν σχόλια: