Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Funny Games (2007)

Director: Michael Haneke
Release Date: 27 March 2008 (Greece)
Genre: Drama | Horror | Thriller
Cast: Naomi Watts, Tim Roth, Michael Pitt, Brady Corbet
Site: Imdb


V@$!@ Rating: 5/10 γιατί μου φάνηκε βαρετή.

Let the games begin...


Περίληψη:
Η Αν και ο Τζώρτζ αποφασίζουν να πάνε με τον γιο τους Τζώρτζι στο εξοχικό τους να ξεκουραστούν. Το τοπίο είναι ειδυλλιακό. Είναι μια υπέροχη μέρα, έχουν κανονίσει να παίξουν γκολφ με τους κολλητούς τους ενώ πατέρας και γιος έχουν πάει να θαυμάσουν το ιστιοπλοϊκό της οικογένειας. Η Αν, ετοιμάζει το δείπνο όταν ξαφνικά χτυπάει η πόρτα. Είναι ο Πίτερ, φιλοξενούμενος των γειτόνων, ο οποίος θέλει να δανειστεί μερικά αυγά. Ο νέος, είναι ευγενικός και συμπαθέστατος και η Αν τρέχει να τον εξυπηρετήσει. Κάτι όμως δεν της αρέσει στον νεαρό. Σύντομα, αυτό που φαινομενικά ξεκίνησε σαν ένα χαλαρό διήμερο θα εξελιχθεί σε ...εφιάλτη.

V@$!@ review:
Αγγλικό remake αυστριακής ταινίας του 1997 απ'τον ίδιο σκηνοθέτη, ο οποίος είναι και ταυτόχρονα ο συγγραφέας του έργου. Απ'όσο διάβασα, η νέα έκδοση αποτελεί ακριβής αντιγραφή της παλιάς, προσαρμοσμένη βέβαια σε διαφορετική γλώσσα και στα σημερινά δεδομένα. Καταλήγω στο ότι η συγκεκριμένη ταινία μπορεί να σου φανεί είτε ιδιοφυής είτε βαρετή. Εγώ θα τεθώ με το δεύτερο καθώς μου φάνηκε πως κάποια μέρη της ήταν ανούσια, ενώ κάποια άλλα αναγκάστηκα να τα προχωρήσω γιατί ήταν πολύ αργή η εξέλιξη. Βέβαια αυτό που με έκανε να ξεχάσω τη βαρεμάρα μου πολλές φορές και μου τράβηξε την προσοχή, ήταν η αξιοθαύμαστη και αξιοπερίεργη φυσική σχιζοφρένεια και διαστροφή των δύο "κακών" που σε έπεισαν ότι όντως τους είχε γυρίσει το μάτι (πολύ καλή επιλογή ηθοποιών). Εγώ προσωπικά δεν σας προτείνω να την δείτε, αλλά αν η υπόθεση σας φανεί ενδιαφέρουσα και το trailer σας φανεί ελκυστικό, δείτε την, μπορεί να σας αρέσει τρελά για κάποιο λόγο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: