Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Superhero movie (2008)

Director: Craig Mazin
Release Date: 3 April 2008 (Greece)
Genre: Action | Comedy | Fantasy | Sci-Fi
Cast: Drake Bell, Sara Paxton, Christopher McDonald, Leslie Nielsen
Site: Imdb


Johnny F Rating: 6,5/10 γιατί ο πιο χαζός πεθαίνει..



Μία ταινία ό,τι να 'ναι, με ηθοποιούς ό,τι να ναι και σενάριο ό,τι να 'ναι...


Περίληψη:
Από τη μια στιγμή στην άλλη ο νεαρός Ρικ Ρίκερ αποκτά απίστευτες υπερδυνάμεις! Αυτό το θείο δώρο αποφασίζει να το χειριστεί με περισσή σύνεση για το καλό της ανθρωπότητας και να πολεμήσει το έγκλημα. Ο νέος σούπερ ήρωας όμως κάνει τη μία γκάφα μετά την άλλη και τα μπερδέματα δεν έχουν τελειωμό...



Johnny F Review:
Ό,τι να 'ναι.. Αλήθεια.. Ναι, είμαι χαζός, γελοίος χωρίς κανένα πνευματικό επίπεδο, αλλά εμένα μου άρεσε.. Πέθανα στο γέλιο. Δεν ξέρω πόσο με τιμάει αυτό που λέω αλλά έτσι είναι.. Η ταινία είναι γελοία μέχρι θανάτου, γεμάτη στις ατάκες και ηλιθιότητες. Από εκεί και πέρα τι να πω, με παρέα και πολύ όρεξη θα σας αρέσει...


 

Με λίγα λόγια:
  • Μέρος που θα την έβλεπα: Σπίτι.
  • Τι ώρα θα την έβλεπα: Απόγευμα.
  • Με ποιους θα το έβλεπα: Με πολλούς κάφρους φίλους.
  • Τι πρέπει να έχω μαζί μου: Πολύ χαζομάρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια: