Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Shelter (2010)

Director: Måns Mårlind, Björn Stein
Release Date: 9 April 2010(UK)
Genre: Horror | Mystery | Thriller
Cast: Julianne Moore, Jonathan Rhys Meyers
Site: Imdb


Johnny F Rating: 6,5/10 γιατί είναι λίγο creepy



Ένα ψυχολογικό θρίλερ με λίγους ηθοποιούς αλλά πολλές πρόσωπικότητες.. 



Περίληψη:
Μία γυναίκα εγκληματολόγος ψυχίατρος, ανακαλύπτει ότι μία από τις πολλαπλές προσωπικότητες ενός ασθενούς της, έχει δολοφονικές τάσεις. Θα πρέπει λοιπόν να ανακαλύψει τι συμβαίνει πριν είναι πολύ αργά.



Johnny F Review
Και εκεί που έχω ξενερώσει για την επιλογή ταινιών που έχω κάνει αυτές τις μέρες (βλέπε Eyeborgs και Psychosis) έρχεται αυτή η ταινία και λέω υπάρχει θεός.. Έτσι και αλλιώς κάτι τέτοιο θέλει να σου περάσει και ο αιδεσιμότατος στην ταινία. Τα ψυχολογικά θρίλερ έχουν άλλη ομορφιά... Και όντως αυτή η ταινία είχε κάτι το ωραίο. Σε κράταγε σε μία αγωνία για την συνέχεια... Πολύ καλή ερμηνεία του Jonathan Rhys Meyers (τον έχουμε δει στο Match Point επίσης και μας άρεσε) και της Julianne Moore που έχω να την δω καιρό σε ταινία.. Κλείνοντας, καλή ταινιούλα, την χαζεύεις άνετα...



Με λίγα λόγια:
  • Μέρος που θα την έβλεπα: Σπίτι.
  • Τι ώρα θα την έβλεπα: Βράδυ.
  • Με ποιους θα το έβλεπα: Μόνος και με παρέα.
  • Τι πρέπει να έχω μαζί μου: Τίποτα το ιδιαίτερο... 






Δεν υπάρχουν σχόλια: