Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

News Update: Ο Robert Pattinson μιλά για το Breaking Dawn


Ο Robert Pattinson μιλά για το Twilight Saga: Breaking Dawn.











O ηθοποιός Robert Pattinson, ο οποιος υποδύεται τον Edward Cullen στο έπος Twilight μίλησε για Breaking Dawn, το 4o μέρος τις σειράς ταινιών Twilight, στο οποίο θα είναι σκηνοθετης ο Bill Condon:  

''Eίμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ με τον Bill. Λατρεύω τι δουλειά του. Δεν έχω δει το σενάριο ακόμα αλλα είμαι πολύ σίγουρος γι αυτή τη ταινία. Μπορείς να κανεις κάποια λάθη εφόσον υπάρχει ακόμα μια ταινία Τwilight αλλα μετά απ αυτό είσαι μονος σου. 
[...] Υποδύομαι τον πατέρα σε μερικές σκηνές στο Breaking Dawn όπως και σε μια άλλη ταινία που ετοιμάζω τώρα. Είμαι τρομοκρατημένος όσο το σκέφτομαι γιατί δε ξέρω τι θα κάνω όταν θα έρθει η ώρα να γυριστούν αυτές οι σκηνές. Παραπονιέμαι παρα πολύ όταν πρέπει να έχω τόσο makeup πάνω μου αλλα και τους φακούς επαφής'' δήλωσε. 

H επικρατέστερη ημερομηνία για την πρεμιέρα του Breaking Dawn είναι στις 18 Νοεμβρίου 2011 αλλα δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ανακοίνωση. Το πιο επικρατέστερο σενάριο είναι η ταινία να προβληθεί σε 2 μέρη.



Δεν υπάρχουν σχόλια: