Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

The Crazies (2010)

 Director:Breck Eisner    
 Release Date: 15 April 2010 (Greece)
 Genre: Mystery | Sci-Fi | Thriller
 Cast: Timothy Olyphant,  Radha Mitchell
 Site: Imdb
  



 V@$!@ Rating: 6,5/10 παραλίγο ρε παιδιά τρομάξω


Άλλη μία ταινία που παρουσιάζει την άσχημη πλευρά των πανταχού παρόντων ζόμπι... 


Παράξενα περιστατικά φονικής επιθετικότητας, των μέχρι πρότινος φιλήσυχων κατοίκων, κάνουν την εμφάνιση τους στην μικρή κωμόπολη του Όγκντεν Μαρς της Αιόβα. Όταν το νεκροτομείο θα αρχίσει να γεμίζει πτώματα, ο ντόπιος σερίφης, θα καταλάβει πως τα φαινόμενα δεν έχουν παροδικό χαρακτήρα, αλλά παίρνουν την μορφή επιδημίας.

V@$!@ review:
Να πω κατ'αρχην ότι την πρώτη ταινία το 1973 δεν την έχω δει γιατί και να ήθελα ήμουν αγέννητη αλλα τέσπα ας πω και γω την γνώμη μου για το remake της. Εντάξει κλασική αρχή, ήρεμη ζωή σε μια μικρή αμερικάνικη πόλη όπου ξαφνικά μπαμ γίνεται το κακό και ζόμπι ξεπετάγονται από παντού με τους 2 πρωταγωνιστές να γλιτώνουν πάντα. Δεν με ενθουσίασε, έχω δει και καλύτερα θρίλερ με ζόμπι. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι το κλασικό αμερικάνικο στιλάκι όπου ό,τι δεν μας βολεύει και θέλουμε να το καλύψουμε απλά του πετάμε μια πυρηνική απ' την αποθήκη μας και συνεχίζουμε τη ζωή μας.Εννοείται πως δεν αξίζει για σινεμά, μπορείτε να την νοικιάσετε απλά και να την δείτε με φίλους να γελάσετε και λίγο.




Δεν υπάρχουν σχόλια: