Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Crash (2005)



Director: Paul Haggis
Release Date: 22 September 2005 (Greece)
Genre: Crime | Drama
Cast: Sandra Bullock, Don Cheadle, Matt Dillon, Loretta Devine 
Site: Imdb

Johnny F Rating: 9/10 γιατί υπάρχουν τελικά ταινίες που με βάζουν σε σκέψεις.


Μία ταινία που σε κάνει να μην κοιτάς μόνο περιπέτειες όταν ψάχνεις στο Video-Club. Must see!!!




Περίληψη:
Η υπόθεση του "Crash" εστιάζεται γύρω από δύο τροχαία ατυχήματα, ένα βίαιο βανδαλισμό εργασιακού χώρου και ένα ύποπτο δολοφονικό χτύπημα ενός αστυνομικού προς έναν άλλο αστυνομικό, όλα τοποθετημένα πίσω από το σκηνικό ενός ρατσιστικού αστυνομικού τμήματος στο Λος Άντζελες και το δικαστικό σύστημα της πόλης.
Ένας εισαγγελέας και η σύζυγός του. Ένας Πέρσης καταστηματάρχης. Δύο αστυνομικοί ντετέκτιβ, οι οποίοι είναι ταυτόχρονα και εραστές. Ένας Αφρικανο-αμερικανός τηλεοπτικός σκηνοθέτης και η σύζυγός του. Ένα Μεξικανός κλειδαράς. Δύο κλέφτες αυτοκινήτων. Ένας απατεώνας αστυνομικός. Ένα ζευγάρι μεσήλικων από την Κορέα…
Όλοι ζουν στο Λος Άντζελες και κατά τη διάρκεια των επόμενων 36 ωρών, θα συγκρουστούν.

Johnny F review:
Δεν είναι αυτό που νομίζεις.. Δεν έγινα και εγώ σαν τους άλλους. Ακόμα μου αρέσουν τα αυτοκίνητα, οι μάχες και οι γυναίκες. ΑΛΛΑ είναι ταινιάρα... Και ας μην είμαι ο άνθρωπος που βλέπει κοινωνικές ταινίες, οφείλω να το παραδεχτώ. Είναι μία από τις λίγες κοινωνικές ταινίες που με κράτησε μέχρι το τέλος δίχως να βαρεθώ κάποια στιγμή. Πολύ ωραίο story και με μηνύματα που σου μένουν. Must see!!!

Με λίγα λόγια:

  • Μέρος που θα την έβλεπα: Σπίτι
  • Τι ώρα θα την έβλεπα: Όλες τις ώρες.
  • Με ποιους θα το έβλεπα: Με ψαγμένη παρέα.
  • Τι πρέπει να έχω μαζί μου: Το ανοιχτό μου μυαλό.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: